شرایط و تعهدات

آنلاک آیفون در فروشگاه آیفون آنلاکر به دو شکل آنلاک فکتوری و آنلاک سخت افزاری صورت می گیرد . در صورت تمایل به آنلاک رسمی یا آنلاک فکتوری این کار توسط اپراتور آیفون شما انجام خواهد شد و در صورت انتخاب آنلاک سخت افزاری ، با گیوی یا سیم آنلاکر که از طریق پیک یا پست پیشتاز به دستتان خواهد رسید می توانید معمولا با هزینه کمتری اقدام به آنلاک آیفون خود نمایید. در ادامه مروری روی شرایط و تـعهدات فروشگاه خواهیم داشت.  لازم به ذکر است ثبت سفارش شما به معنی مطالعه و پذیرش این شرایط و تعهدات خواهد بود . 

 

شرایط و تعهدات برای آنلاک فکتوری آیفون

 

شرایط سرویس آنلاک فکتوری  : 

اگر IMEI آیفون خود اشتباه ثبت کنید و یا اپراتور آیفون خود را اشتباه سفارش دهید مبلغ پرداخت شده غیر قابل بازگشت خواهد بود
ترجیحا IMEI خود را از مسیر Settings>General>About در آیفون خود ارسال فرمایید زیرا در مواقع نادری ناهمخوانی IMEI دستگاه با IMEI روی جعبه آیفون گزارش شده است . همچنین قبل از ثبت سفارش حتما تعیین اپراتور کنید چنانچه اپراتور شما اشتباه باشد هزینه توسط اپراتور بلاک شده و به همین منظور امکان برگشت وجه وجود ندارد . این شرایط تمام سرورهای آنلاک فکتوری است و فقط مختص آیفون آنلاکر نمی باشد

اگر آیفون شما توسط ما بعد از زمان اپراتور ( + 10 روز کاری ) آنلاک نشد٬ آیفون آنلاکر موظف است تمام هزینه را به حساب بانکی تان مرجوع کند
در مواقع نادری ٬ ممکن است سرور اپراتورها با مشکل مواجه شده و برای مدتی قطع گردد و یا در برخی زمان ها نظیر سال نو میلادی و... تعطیلات باعث تاخیر در انجام سفارش گردد که این موارد توسط واحد پشتیبانی به مشتری اطلاع داده خواهد شد . در ۹۸٪ مواقع ٬ زمان آنلاک آیفون شما همان زمانی است که در صفحه اپراتور نوشته شده است .  چه ضمانتی برای برگشت وجه وجود دارد؟ کلیک کنید

پس از ثبت سفارش و پرداخت امکان انصراف و درخواست کنسل کردن سفارش با هر دلیلی پذیرفته نخواهد شد
با این حال، اگر وضعیت سفارش شما "در انتظار رسیدگی" باشد فورا به پشتیبانی اطلاع دهید! اما در صورتی که سفارش شما "در انتظار آنلاک" باشد با توجه به اینکه سفارش برای اپراتور ارسال شده و هزینه از طرف ما پرداخت و توسط اپراتور بلاک شده است٬ امکان انصراف وجود ندارد. لذا قبل از ثبت سفارش ٬ از لاک بودن ٬ اپراتور و سریال وارد شده اطمینان حاصل کنید زیرا اگر یک آیفون توسط چند نفر برای آنلاک ثبت شود ٬ هزینه از تمامی افراد کسر و ایمیل آنلاک توسط اپراتور برای تمامی افراد ارسال خواهد شد
 
در سرویس آنلاک فکتوری ٬ اگر روی آیفون شما سرویس آیکلود از قبل فعال باشد شما بعد از آنلاک جهت اکتیو شدن نیاز به آن اپل آیدی خواهید داشت
در اطلاعات چک اپراتوری که انجام می دهید گزینه ای تحت عنوان Find My iPhone وجود دارد٬ اگر این گزینه ON باشد یعنی بعد از آنلاک آیفون جهت اکتیو شدن از شما اپل آیدی و پسورد می خواهد که اگر اپل آیدی شماست طبیعتا بدون هیچ مشکلی اکتیو خواهید کرد٬ مشکل آنجایست که سرویس امنیتی اپل فعال باشد و اپل آیدی شخص دیگری روی دیوایس شما تنظیم شده باشد ٬ طبیعی است که در این صورت با توجه به اینکه آیفون شما آنلاک شده است ٬ امکان برگشت وجه وجود نخواهد داشت
 
دقت داشته باشید ، آنلاک آیفون شما به صورت رسمی ٬ دائمی و همیشگی می باشد
آیفون آنلاکر وظیفه دارد از سرورهای رسمی اپراتورها برای آنلاک فکتوری استفاده نماید و گارانتی مادام العمر در خصوص آنلاک فکتوری آیفون به مشتریان خواهد داد . در صورتی که به هر دلیل آیفون شما از نظر Simlock در سرور اپل مجددا لاک گردد ٬ آیفون آنلاکر ابتدا بدون دریافت هزینه برای آنلاک فکتوری مجدد اقدام نموده و در صورت عدم امکان هزینه پرداختی عینا به شما برگشت داده خواهد شد . خاطر نشان می کنیم که طی ۷ سال فعالیت این شرکت ٬ تابحال یک مورد گزارش لاک شدن مجدد دستگاه بعد از آنلاک فکتوری ٬ دریافت نشده است 
 
با توجه به طرح رجیستری چنانچه آیفون شما توسط این شرکت آنلاک فکتوری گردد و رجیستر نشده باشد بعد از یک ماه No Service خواهد شد : 
رجیستری موضوعی کاملا مجزا از آنلاک اپراتور آیفون است و چنانچه آیفون شما بتازگی وارد کشور شده و رجیستر نمی باشد می بایست بعد از آنلاک آیفون حداکثر تا یکماه هزینه گمرک آن را پرداخت نموده و سریال آیفون خود را در سامانه همتا ثبت نمایید
 
 

 

شرایط فروش گیوی سیم و آنلاک سخت افزاری : 

سیمکارت آنلاکر ٬ امکان مرجوعی ندارد
با توجه با نحوه عملکرد سیمکارت آنلاکر که می توان آن را یکبار روی آیفون گذاشت و بصورت موقت و بدون نیاز به آن آنلاک نمود ٬ امکان برگشت کالا برای این محصول وجود ندارد . اما تمام سیمکارت آنلاکر ها قبل از ارسال از طریق پیک یا پست ابتدا توسط واحد فنی بررسی شده و صحت کار آن تایید می گردد

کلاب سیم و سیمکارت آنلاکر ٬ همیشه دارای پشتیبانی رایگان است
پشتیبانی از آپدیت های قطعات منوط به ارائه از سوی شرکت سازنده قطعه می باشد که توسط آیفون آنلاکر به مشتریان ارائه خواهد شد ٬ تیم آیفون آنلاکر محدودیت زمانی برای آپدیت و پشتیبانی از سیم آنلاکر شما در نظر نگرفته اند تا شما در هر زمان و مکانی بتوانید از طریق آموزش های تصویری حتی بدون نیاز به تماس با مجموعه ما نسبت به آپدیت گیوی خود اقدام نمایید . 
 
کلاب سیم در صورت نارضایتی مشتری ٬ تا ۷ روز ضمانت تعویض یا مرجوعی دارد
در صورت بروز مشکل با نقص در کارکرد آیفون شما ، نهایتا ظرف مدت 7 روز به ما اطلاع دهید و بعد از هماهنگی نسبت به ارسال آن اقدام نمایید ٬ بعد از تست و در صورت سلامت ظاهری کلاب سیم در خصوص تعویض یا برگشت وجه شما اقدام خواهد شد . بدیهی است که بعد از مدت زمان گفته شده یا در صورت معیوب بودن سیم آنلاکر (عدم سلامت ظاهری) امکان برگشت هزینه وجود ندارد 
 
هی کارت سیم در صورت نارضایتی مشتری ٬ تا ۲ روز ضمانت تعویض یا مرجوعی دارد
در صورت بروز مشکل با نقص در کارکرد آیفون شما ، نهایتا ظرف مدت 2 روز به ما اطلاع دهید و بعد از هماهنگی نسبت به ارسال آن اقدام نمایید ٬ بعد از تست و در صورت سلامت ظاهری هی کارت سیم در خصوص تعویض یا برگشت وجه شما اقدام خواهد شد . بدیهی است که بعد از مدت زمان گفته شده یا در صورت معیوب بودن سیم آنلاکر (عدم سلامت ظاهری) امکان برگشت هزینه وجود ندارد 
 
هزینه ارسال کلاب سیم و هی کارت سیم بر عهده مشتری خواهد بود : 
با توجه به افزایش نرخ ارز و عدم افزایش قیمت سیم آنلاکر ها ٬ تا اطلاع ثانوی هزینه پست پیشتاز و پیک موتوری بر عهده مشتری می باشد 
 
 

سیم آنلاکر ها ابتدا توسط واحد فنی فروشگاه تست شده و سپس برای شما ارسال خواهد شد :  
با عنایت به تست و بررسی قبل از ارسال سیم آنلاکر ها ( کلاب سیم و هی کارت سیم ) ٬‌ خواهشمند است در صورتی که آشنایی قبلی با گیوی ندارید به محض رسیدن مرسوله به دست شما٬ بروشور راهنمای آن را مطالعه نموده و در صورت بروز ابهام در خصوص راه اندازی با واحد پشتیبانی آیفون آنلاکر تماس حاصل فرمایید

 

پشتیبانی آیفون آنلاکر