در این بخش شما مشتریان گرامی میتوانید در صورت عدم تمایل به برقراری تماس تلفنی با شماره 22001610-021 ٬ از طریق ایمیل با دپارتمان های مختلف این مجموعه در ارتباط باشید . خواهشمند است از ارسال یک تیکت به چندین دپارتمان خودداری نمایید .
واحد پیگیری سفارشات :
در صورتی که سفارش شما با تاخیر مواجه شد ؛ به این معنی که تعداد روز کاری گذشته آن (غیر از شنبه و یکشنبه) از مدت زمان اعلام شده اپراتور بیشتر شده است
واحد مالی و برگشت وجه :
در صورتی که سفارش شما در حساب کاربری "معلق" شد و با توجه به توضیحات دریافتی از طریق ایمیل٬ مایل به کنسل نمودن سفارش بودید
ارتباط مستقیم با مدیریت :
چنانچه سهل انگاری در دپارتمان های مختلف نظیر: پشتیبانی سفارشات و بخش مالی مشاهده شد ٬ جهت ثبت شکایات می توانید با مدیریت در ارتباط باشید